۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۴۰

در قالب آخرین تورنمنت بین‌المللی؛

تیم ملی بسکتبال فردا به مصاف اسلوونی می‌رود

تیم ملی بسکتبال فردا به مصاف اسلوونی می‌رود

تیم ملی بسکتبال که برای شرکت در تورنمنت بین‌المللی اسلوونی به این کشور سفر کرده است، روز پنجشنبه نخستین دیدار خود در این تورنمنت را برابر تیم ملی کشور میزبان برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی بسکتبال که برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان آماده می‌شود، امروز چهارشنبه عازم اسلوونی شد تا با حضور در یک دوره تورنمنت بین‌المللی آخرین دیدارهای آماده سازی خود برای سفر به اسپانیا و رویارویی با حریفان جهانی‌اش برگزار کند.

تورنمنت بین‌المللی بسکتبال از فردا با حضور سه تیم کشور میزبان، ایران، لیتوانی و برزیل آغاز می‌شود. تیم ملی ایران در روز نخست این تورنمنت به مصاف اسلوونی می‌رود. برنامه دیدارهای تورنمنت بین‌المللی اسلوونی به شرح زیر است:

پنجشنبه 30 مردادماه

* برزیل - لیتوانی
* ایران - اسلوونی

جمعه 31 مردادماه

* ایران - لیتوانی
* برزیل - اسلوونی

شنبه اول شهریورماه

* ایران - برزیل
* اسلوونی - لیتوانی

حامد حدادی، صمد نیکخواه بهرامی، مهدی کامرانی، حامد آفاق، اوشین ساهاکیان، سجاد مشایخی، عرفان نساج پور، محمد جمشیدی، اصغر کاردوست، روزبه ارغوان، آرمان زنگنه، بهنام یخچالی و ارسلان کاظمی 13 بازیکنی هستند که تیم ملی بسکتبال را در سفر به اسلوونی همراهی کرده‌اند. در پایان اردو و تورنمنت برگزار شده در این کشور، اعضای کادر فنی تیم ملی بسکتبال اسامی 12 بازیکن این تیم را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان اعلام می کند.

مسابقات بسکتبال قهرمانی جهان 8 تا 24 شهریورماه در اسپانیا برگزار می‌شود.

کد خبر 2354104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha